Saturday, March 31, 2007

special quote..

Berkawan biarlah seribu...
Berkasih biarlah satu...


Friday, March 30, 2007

My New Hair



2day, March 3oth.. i m going to barber shop to cut my hair... maybe i nak pembaharuan 4 my self... hurm.. so, whats ur comment!?

pls look into me eye....



what did u see into my eye?!

p/s: do answer with sincere.....


Juz 4 u...




Kekasih,
Kau merubah segala,
Cinta yang ku dahaga,
Kehadiran dirimu menyinarikan semula hatiku,

Kaulah segalanya,
yang menyinar hidupku, kasih
Hanya satunya yang ku cintai

Hulur tanganmu kasih,
sambut cintaku,
jangan tinggalkan aku seorang diri
tak sanggup lagi dilukai

Maafkan aku, jika salahku,
Peristiwa yang pernah ku alami dulu
Aku tahu, betapa pahit mu,
menerima sejarah hidupku

Sambutlah cintaku
Jangan kau pergi dari sisiku
Cintaku padamu ikhlas sejati

Thursday, March 29, 2007

Langit



- langit -

langit yang sama...

iringi aku pergi...

hati yang sama meninggalkan jiwa yg lama...

kadang2 terlalu letih untuk bersedih...

kadang2 tak da sebab utk gembira...

kdang terlalu penat untuk rasa gembira...

kdang2 tak sempat..

apa yang aku kejarkan pun tak tahu...

apa di belakang....dah berllau

yang di depan belum nampak...

apa yg dibuat sekarang tak tahu..

hari ni , smalam....dan mungkin hari esok sama je..

ntah bile akan lebih baik dari ini...

tapi takkan lebih baik dari sesuatu pun

kerna setiap sesuatu yg terjadi dengan izin-Nya...

adalah mmg yg terbaik...

dari yg terbaik tak mungkin jadi lebih baik...

setiap keadaan terjadi demi keadaan yg lain...

setiap kepahitan membawa kemanisan...

dalam kepayahan ada hikmah...

dalam kegembiraan ada kepahitan...

dalam kekayaan ada kefakiran...

dalam mata2 melihat...

masih ada yang buta...

yg mendengar jua ada yg memekakkan telinga...

aku di mana?

nfz dnl

Wednesday, March 28, 2007

Lonely Day...



im so sad & damn bored with my day... i miss u... hurm, u know who u are!!!

Aku Bukan Untuk Mu - Rossa


Dahulu kau mencintaiku
Dahulu kau menginginkanku
Meskipun takkan pernah ada jawabku
Tak berniat kau tinggalkan aku

Sekarang kau pergi menjauh
Sekarang kau tinggalkan aku
Disaat ku mulai mengharapkanmu
Dan ku mohon maafkan aku

Aku menyesal t'lah membuatmu menangis
Dan biarkan memilih yang lain
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu
Pasti itu terbaik untukmu

Janganlah lagi kau mengingatku kembali
Aku bukanlah untukmu
Meski ku memohon dan meminta hatimu
Jangan pernah tinggalkan dirinya untuk diriku

Meski kau memohon meminta hatiku
Jangan pernah tinggalkan dirinya
Untuk diriku

Cinta


cinta adalah subuah perngorbanan yang sangat tinggi

kamu rasakan bila mula kehilangan cinta...

cinta bukan hanya cinta pada kekasih...

cinta juga lahir pada manusia2 yang kamu sayangi..

bila kamu mula mencinta?

bila kamu mula merindu...

bila kamu mula merindu?

bila kamu mulai rasa kehilangan...

apakah cinta untuk selamanya...

ya....sekiranya kamu mahu...

cinta ialah tak bisa melupakan...

cinta bila kamu tak bisa menggantikan dengan yang lain...

cinta bila kamu merasakan bagai sebahagian dirimu...

cinta sungguh indah bila merindu

cinta hambar tanpa dugaan..

cinta pudar tanpa pengorbanan

cinta tiada erti tanpa penyeksaan

cinta mengajar erti kehidupan...

dia mengajar kita benci dan sayang...

menyayangi dan menyakiti...

kerna cinta....kerna rindu..

manusia bisa berubah arah...

itulah cinta..kurniaan A llah Yang Maha Esa..

kalau lah bisa menyentuh cinta....

nfz dnl

Bintang yang indah bagiku




malam itu...

aku melihat bintang yang indah....

sangat indah sehingga jatuh ke hati ku....

aku tatapnya sepanjang malam....

hingga mataku tertutup sendiri...

bila siang datang....

aku merindui bintang...

tapi rindu yang indah...

kerna ku tahu ia bakal kembali...

malam esok...

aku menanti bintang...

nyata bintang hilang...

hujan menutupi wajah sinar bintang....

hujan membasahi jiwaku...

sepanjang malam...

masih aku nantikan bintang...

walau bintang tiada...

yakin hatiku...

kalau bintang di sini malam ini...

pasti akan sampai sinarnya terhadapku....

bintangku.....

temani aku sepanjang hayatku....

sinari aku dengan cahayamu....

mencari-cari.. dalam cahaya bintang.. lalu aku bangun semula.. sungguh indah.. kalau la ianya bukan sekadar mimpi malam.. aku pastikan bahagia.. alhamdullilah


nfz dnl

Tuesday, March 27, 2007

akak cantik Ginger...



im in love with this pic... kak Ginger is so meletessszzzzz..... waaahhhhh!!!! tergoda, ternoda bila tgk pix ni.... ahakszz.... kalo u guys nak kenal dgn ini akak cantik juz click ; http://ginger-dl-loca.blogdrive.com/

My Baby Girl



im so lonely 2day... but my baby girl have beside me... play around with me & this baby girl always make me smile... thanx baby girl coz make my day happy & fun with you... :)

Where r u?!


Where r u?!

is honesty the best policy?

is honesty the best policy?

so i've approached this new adventure with a "what you see is what you get" approach. no false pretenses, no costume masks. i was never really that great at acting anyways.

no matter how hard it is to tell the truth, of my past, of how i feel, of what i see, it comes out unfiltered. it's my past, my thoughts, and be it good or bad, it's part of me, and i should share it, right?

sure sounds good, doesn't it? Theoretically, it's good. very "hollywood movie"-like. but then i was sitting there this afternoon, thinking, and we all know nothing good ever comes out of that.

honesty is good, but opening up like this, isn't this just somewhat setting up myself for all kinds of pain? plus, there goes my whole "mysterious and hard to grasp" angle.

sure, it's not an optimistic view of things, but i'm sure that one has to consider the possibility. i do not pretend to know what'll happen. it's a chance i'm taking, i reckon, and no matter what goes down, i guess i can always say i did it my way.
-Honesty is always giving u a risk?but who care?

have faith on u..



have faith on u ....

when i love somebody-im gonna have faith with that person, but if its twisted from the truth...get ready then.coz commitment and love is not a jokes to play around coz u're not dealing with cikai one!! pls dont main2 with my heart feeling...

deep in my heart-i love u and it will always.. Im honoured my commitment and relationship and hope u do.. Just remember, im not like others...trust and believe me...

DEATH


- im not afraid of death.. its the stake one puts up in order to play the game of my life..

- the fear of death follows from the fear of life. A man who lives fully prepared to die at any time...

- death is the surest calculation that can be made..

Life part 2

Why life has to be this difficult ?!

Not everyone in this world leads a charming life. As 4 me,i just hope that my life wont be this difficult. But unfortunetly, u will not always get what u wish for. Indeed sometimes i just feel i want to throw away all my problems & let my life be normal again. No problems, no loser people around me & the most important thing, a family that truly understands. But i guess u cant hope that much if u urself did not even want to contribute anything in order to remedy ur life back. Its kind of silly to be happy outside but inside u feel like dying. I dunno what i really want in this life. Eventhough i have a dreams that needs to be fullfill, but half of my dreams is to satisfy my parents wishes. So u see,its not 100% my dreams. So when can i get the opportunity to do things that i like. When will the time comes? 2 years from now, 5 years maybe or even 10 years. I just hope that it wont be that long....

Life part 1





Life. . .

Most important thing Nafisz percaya in someones life should be themselves, its the only thing that u fully control, health, fulus, frens can all be changed with out u governing the changes at all, contohnya mcm apapun natural disaster....

not enough people consider self awareness, knowing yourself makes it easier to know and understand others, & can make u invulnerable to many types of emotional pain, & be more capable of sorting through you and others peoples problems.

LOLX dont get me started on the problems with religion
- u dont believe in god u go to hell, believing other gods is a sin - god is more a figure of power than any type of justice.
- heaven just has everything u like, hell has everything u hate - that doesnt make sense & there would be no purpose in living if it were like that

a person should only really grieve over those they know, no one has time to mourn utk sesapa dalam dunia that dies and instead of trying to aid people who are in famine or wateva they should care for those around them, more people u be nice to more chance it will cause an influence.

rap sucks it is created by people who are moraly retarded and promotes stupid things like being a player "hey did you get some, and that is so dumb"

second most important thing to u should be other peoples lives, live for 2 years without seeing anyone and u will realize how much material things dont matter, you can always have pride in making an effort for the greater good, and if u`re less materialistic and sacrificial chances are you'll save money to as u`ll probably not be influenced by temptation as often

hehe i got bored so thought i would write somethings i`ll probably write some more later since i wasn`t even really in a deep mood or anything now, err ttyl my two handed friends... chiowss.

nafz

3 Diva - 26 March 2007

















im so happy that Kris Dayanti, Titi DJ & Ruth Sahanaya make a good perfomance... im enjoy with the concert too much...

Monday, March 26, 2007

Cobalah Untuk Setia - Kris Dayanti



Apalah mau mu kasih
Kau pilih diriku di dalam hidupmu
Nyatanya ku lihat kini
Tak bisa kau coba untuk setia

Sudah cukuplah sudah
Ku memberikan waktu
Kau selalu tak bisa
Mencoba untuk setia

Korus:
Yang selalu kuinginkan
Yang selalu ku nanti
Kau coba tuk mengerti
Apalah arti mencinta

Dan kau harus sadari
Bila ingin bersamamu
Jangan coba kau ingkari
Cobalah untuk setia

Ulang rangkap pertama

Bridge:
Masihkah aku diinginkan
Masihkah aku didambakan
Masih ada waktu untukku
Bersamamu akanku jalani hidup

Apabila seorang lelaki jatuh cinta...



Apabila lelaki benar-benar jatuh cinta dan setia pada kekasihnya dengan ikhlas, perubahan sikapnya amat mengejutkan. Hati lelaki yg dianggap keras selama ini, tiba-tiba secara semulajadi menjadi selembut kapas apabila sudah jatuh cinta dengan relanya. Bahkan lelaki yang mabuk cinta sanggup berkorban dan buat apa sahaja untuk kekasihnya.Sekeras manapun hati lelaki ia akan mengalirkan air mata apabila hatinya dilukai. Untuk melihat lelaki menangis amatlah payah.

Di antara tanda-tanda lelaki yang jatuh cinta dengan hebat ialah:

1. Dia bersungguh2 melakukan sesuatu utk kekasihnya dgn rela bukan krn terpaksa.
2. Dia sentiasa ingin menghiburkan kekasihnya dan berubah menjadi orang yg kuat bercakap.
3. Dia byk menasihati kekasihnya kerana dia amat menyayangi kekasihnya.
4. Dia berusaha mengongkong kebebasan kekasihnya krn perasaan cemburunya yang meluap-luap.
5. Dia sentiasa takut kehilangan kekasihnya.
6. Dia sentiasa mengawasi pergerakan kekasihnya krn dia sentiasa berasa curiga.
7. Dia tidak suka ada orang lain rapat dgn kekasihnya.
8. Dia mudah merasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak menumpukan sepenuh perhatian kepadanya.
9. Adakalanya dia seperti seorang anak kecil yang meminta perhatian krn dia mahu kekasihnya melayannya lebih dari org lain.
10. Dia menjadi org yg paling rajin dan sanggup membantu kekasihnya melakukan apa saja.
11. Dia pandai merajuk hati krn ingin dipujuk oleh kekasihnya.
12. Dia akan mengalabah apabila kekasihnya berjauhan daripanya terlalu lama.
13. Dia sentiasa mempastikan keselamatan kekasihnya.
14. Dia mementingkan kekasihnya daripada dirinya sendiri.
15. Dia kerap bertanya adakah kekasihnya mencintainya krn dia merasa kasihnya lebih kuat drpd kekasihnya.
16. Dia tidak akan melayan orang lain yg tidak ada urusan penting dengannya.
17. Dia cuba meluangkan lebih byk masa dgn kekasihnya walaupun terpaksa menunggu kekasihnya dgn sabar.
18. Dia membanggakan kekasihnya di depan org lain.
19. Kalau ditinggalkan oleh kekasihnya, ia akan berasa serik dan tidak percaya dgn cinta orang lain namun dia sentiasa mengharap kekasihnya kembali kepadanya.
20. Apabila timbul org ketiga, dia akan hilang akal dan sanggup berbuat apa saja untuk merebut kembali kekasihnya.
21. Dia menganggap kekasihnya sebagai org yg paling dipercayainya dan sanggup menyerahkan harta walaupun nyawanya sendiri.
22. Dia tidak akan berlaku curang kepada kekasihnya namun jikalau dia dia berbuat demikian itu bererti hatinya belum 100 peratus mencintai kekasihnya.
23. Bukan semua lelaki sanggup menitiskan airmata hanya untuk seorang kekasih.

Urgent Messages from Myspace.com !!!


Urgent Messages from Myspace.com !!!

Are weird bulletins, messages or comments being sent from your account?

It is probably because your account got phished. Please change your password to fix this problem You can change your password by clicking on 'account settings' then 'change your password'.

Phishing is when you think you are on one website, but were really redirected to a third party website that has the intention of stealing your login information. Whenever it looks like you were logged out of MySpace.com, please check the web address bar to make sure you are still on MySpace.com before entering your login information. If you are ever unsure, just type back in 'www.myspace.com' before entering in your login information.

Check out these sites for more information:
http://www.onguardonline.gov/phishing.html
http://blog.myspace.com/tom


Thank you!

MySpace.com

sahabat

Dalam dunia ini, kita tidak punya sesiapa kecuali diri sendiri… tetapi dalam kita bersendiri, kita beruntung kerana mempunyai sahabat yang memahami kita. Sebagaimana kita mengharapkan keikhlasan dan kejujuran seorang sahabat, begitu juga dia. Tetapi kita sering terlupa akan hal itu. Kita cuma mengambil kira tentang harapan dan perasaan kita sahaja.
Kita rasa dikhianati bila dia tidak menepati janjinya. Kita tidak memberi dia peluang untuk menerangkan keadaannya. Bagi kita, itu alasannya untuk menutup kesilapan dan membela diri. Kita terlupa, kita juga pernah membiarkan dia ternanti-nanti.... kerana kita juga ada janji yang tidak selalu kita ditepati.
Kita beri beribu alasan dan 'memaksa dia menerima alasan kita. Waktu itu, terfikirkah kita tentang perasaannya??? Seperti kita, dia juga tahu rasa kecewa.. tetapi kita sering terlupa.
Untungnya mempunyai seorang kawan yang sentiasa di sisi kita pada waktu kita memerlukan dia. Dia mendengar luahan perasaan kita, segala rasa kecewa dan ketakutan, harapan dan impian kita luahkan, dia memberi jalan sebagai laluan penyelesaian masalah.
Selalunya kita terlalu asyik bercerita tentang diri kita hingga kadang-kadang terlupa yang kawan kita juga ada cerita yang ingin dikongsi bersama kita.
Pernahkah kita memberi dia peluang untuk menceritakan tentang rasa bimbangnya, rasa takutnya… Pernahkah kita menenangkan dia sebagaimana dia pernah menyabarkan kita? Ikhlaskah kita mendengar tentang kejayaan dan berita gembiranya? Mampukah kita menjadi sumber kekuatannya seperti mana dia meniup semangat setiap kali kita merasa kecewa dan menyerah kalah? Dapatkah kita yakinkan dia bahawa kita boleh dipercayai, kita boleh dijadikan tempat untuk bersandar bila terasa lemah, agar tidak rebah? Bolehkah kita menjadi bahu untuk dia sandarkan harapan?
Sesekali jadilah kawan yang mendengar dari yang hanya bercerita. Ambillah masa untuk memahami hati dan perasaan kawan, kerana dia juga seorang manusia, dia juga ada rasa takut, ada rasa... bimbang, sedih dan kecewa. Dia juga ada kelemahan dan dia juga perlukan kawan sebagai kekuatan. Jadilah kita kawannya itu. Kita selalu melihat dia ketawa, tetapi mungkin sebenarnya dia tidak setabah yang kita sangka. Disebalik senyumannya itu, mungkin banyak cerita sedih yang ingin diluahkan disebalik kesenangannya, mungkin tersimpan seribu kekalutan, kita tidak tahu...tetapi jika kita cuba jadi sahabat seperti dia, mungkin kita akan tahu.

Jika anda bersahabat, bersiaplah untuk berkorban demi sahabat anda. Jika anda bermusuhan dengan sahabat anda, bersiaplah untuk mengalah demi persahabatan kalian. Rasa hormat tidak selalu membawa kepada persahabatan, tetapi persahabatan tidak akan ada tanpa rasa hormat. Ini merupakan salah satu hal yg membuatkan sesuatu persahabatan itu lebih berharga daripada cinta. Walau siapa pun dia, lelaki atau perempuan, muda atau tua, nilai ikhlasnya sebuah persahabatan tiada ukurunnya .

HARGAILAH SEBUAH PERSAHABATAN KERANA DISEBALIKNYA TERSIMPUL SEGALA-GALANYA.

* Satu-satunya cara agar kita memperoleh kasih sayang ialah, jangan menuntut agar kita dicintai, tetapi mulailah memberi kasih sayang kepada orang lain tanpa mengharapkan balasan.


* Orang yang menunjukkan kebaikan kepada anda adalah sahabat yang baik. Dan orang yang menunjukkan kesalahan anda adalah sahabat yang paling baik

Sunday, March 25, 2007

im death

2day, March 26 im death... the real Nafisz Daniel is DEATH!!!!!

Thursday, March 22, 2007

damn tired & bored day 2day...



2day is green day for me... ahaha.. maybe because im wearing green converse!! ahhahah LOL.. dis is my 1st time wearing green tshirt... ahaahaha... its so funny right?! maybe i think bcoz my skin tone tak sesuai with the green colour... 2day Nafisz tak makan banyak, maybe becoz tension with my studies...
tadi ada sorang budah myspace.. dia msg Nafisz & tell me that ;

" is it this url ( www.manjam.com/dickersthing ) ur account "

nafisz punya sakit hati nak mamposs... better ada my fren Effie yg tolong hack itu org.. waaahh.. sial je siapa yg guna pic nafisz as diorg punya main pic...
My sis Shee tak sihat.. so, risau la kat dia... hopefully she will be fine... hurm.. i miss my mom.. hurm.. just now Nafisz call dia & cerita my college problem.. my honey boo, nafisz rindu kamu... sangat!!! ingat quote ini sampai mati k...

* aku tak mudah mencintai, aku tak mudah mengaku ku cinta, aku tak mudah mengatakan aku jatuh cinta

New fren - White Pearl =)



hey dude out side there... dont be jelous becoz i have a new girl fren...
ahaha... not the special one but i hope i'll be the best fren of her.. ntah la knp kan nak kenal sgt bdk ni.. maybe dia ni bersungguh2 nak kenal dgn Nafisz kot dlm myspace... korang pun agak tahu yg Nafisz ni mmg malas nak layan bdk2 myspace yg tanya soalan yg merepek kan.. padahal semua ttg diri Nafisz dah tercatat kat depan profile tu...
im so sorry NuruL Nadiea bcoz b4 dis i tak layan u kat myspace... im really bz... i hope we will be a good frens... or maybe more than that!! ahaksz...


* Persahabatan Sejati Pasti Akan Kekal Abadi Selamanya

Salute to Hatta Dolmat & sis Shee



Singapore Fashion design competition


im so proud with Hatta Dolmat & my sis Shee coz be the winner for this competition..
apapun to Hatta Dolmat keep up your works... & i 'll pray for ur future in this industry..
anything for more info juz visit Hatta Dolmat blog - http://hattadolmat.blogspot.com








Izinku Pergi - song of the month



Sinaran mata
Cerita segalanya
Duka lara terpendam
Memori semalam

Tinggal segala cinta
Tiada kembalinya
Lama dikasih kita
Kau bawa bersama….

Mimpi indah mekar
Saat cinta bersemi
Sedetik asmara syurga
Selamanya….

(Korus)

Pergilah rinduku
Hilangkan dirimu
Tak sanggup menanggung
Derita dikalbuku

Pergilah sayangku
Bermula semula
Semangat cintaku
Membara kerana dia
Tiada niatku******

Tersemat dijiwa
Setia bersamanya
Cinta murni berdua
Beribu teguhnya

Mimpi indah mekar
Saat cinta bersemi
Sedetik asmara syurga
Selamanya….
(Ulang korus)

Pergilah sayangku
Bermula semula
Semangat cintaku
Membara kerana dia
Tiada niatku

Maafkan aku duhai kasih
Izinkan ku pergi


Wednesday, March 14, 2007

KLCC day...







Wahhh.. hari ni Nafisz shopping sakan dgn diorg kat atas ni.. mmg penat tak hingat!!! ahahha.. apapun korang mmg besh... muuahhhhh

to ;

sis Dayah
- kasut harus dibeli kan... ahahah... nasib baik tak habiskan duit beli baju kat FCUK or ZARA... kita kikis duit Mama.. ahaa.. buat apa nak guna duit senirik kan??!!

adik Xaty
- kenapa pucat je??? make up la skit muka tu k...

adik Amir
- ahaha.. mmg besh tak hingat dunia kuar dgn adik & kwn2 adik.. adi havoc satu KLCC tu!! ahaha...

Tuesday, March 13, 2007

My New N80 internet edition




thanx Mama fot the hp...

Sunday, March 04, 2007

Ada Apa Pada Tarikh Lahir Anda..?!

"Tahukah anda bahawa tarikh lahir anda
juga boleh disesuaikan dengan kelompok
haiwan seperti arnab, tikus, singa,
kucing, merpati, penyu, harimau kumbang
dan monyet. Ingin mengenali diri anda
dengan lebih dekat? Caranya mudah
sahaja, kenal pasti bilakah tarikh
lahir
anda serta lihat kesesuaian haiwan
seperti yang telah dikategorikan di
bawah! Mmm... pasti anda akan mengenali
diri anda dengan lebih mendalam
selepas ini!

KUCING
01 - 05 Februari
24 - 31 Mac
25 - 30 Jun
27 - 31 Julai
15 - 27 September
17 - 30 November

TIKUS
10 - 24 Januari
16 - 23 Mac
15 - 26 April
01 - 03 Jun
01 - 09 Julai
16 - 25 Ogos

ARNAB
01 - 09 Januari
01 - 03 April
15 - 20 Jun
10 - 15 Julai
28 - 30 September
01 - 16 Disember

SINGA
25 - 31 Januari
13 - 15 Mac
22 - 31 Mei
01 - 16 November

MERPATI
06 - 14 Februari
14 - 21 Mei
16 - 26 Julai
01 - 14 September
26 - 31 Disember

PENYU
15 - 21 Februari
27 - 30 April
04 - 14 Jun
26 - 31 Ogos
16 - 27 Oktober

MONYET
01 - 12 Mac
01 - 13 Mei
21 - 24 Jun
01 - 15 Ogos
01 - 15 Oktober
17 - 25 Disember

HARIMAU KUMBANG
22 - 28 Februari
04 - 14 April
28 - 31 Oktober



ARNAB
Individu yang tergolong dalam kategori
ini ternyata memiliki penampilan yang
menarik dan kebiasaannya popular di
kalangan teman-teman. Sikap mu yang
mudah bergaul menjadikan kamu antara
individu yang mudah didekati dan bijak
berkomunikasi dengan sesiapa sahaja
tanpa mengira batasan usia mahupun
bangsa. Sikap tenang dan bijak yang
sememangnya jelas ada pada diri kamu
itu
juga sering mendapat perhatian ramai
dan
tidak hairanlah sekiranya kamu sering
dipertanggungjawabkan untuk menjadi
ketua dalam melaksanakan sesuatu
tugasan
secara berkumpulan.


KUCING
Pemalu dan comel, itulah karakter yang
mampu dilihat dengan jelas pada
individu
yang terdiri dari kelompok ini.
Adakalanya individu ini lebih gemar
mengikut orang lain dan kurang gemar
untuk memulakan bicara atau berbual
dengan individu yang tidak di
kenalinya.
Mereka juga terlalu berhati-hati dalam
memilih teman. Dari sudut pandangan
lain, ternyata individu dari kategori
ini sentiasa bersikap baik hati kepada
sesiapa sahaja.


MONYET
Keperibadian individu dari kategori ini
sentiasa menarik perhatian ramai. Kamu
juga sentiasa memiliki perwatakan yang
ceria dan agresif. Sikap ceria itu
telah
menarik minat ramai orang di sekeliling
mu untuk menjalinkan ikatan per
sahabatan dengan mu. Tidak hairanlah
sekiranya individu dari kategori ini
memiliki ramai teman dan sentiasa bijak
menyesuaikan diri walau dalam apa jua
keadaan sekali pun. Walau bagaimanapun,
sikap kamu yang gemar bergosip ada
kalanya agak kurang menyenangkan
sesetengah pihak. Bagi kamu, itu semua
tidak penting! Prinsip hidup kamu,
'hidup mesti ceria!' Selain itu kamu
juga gemar menarik perhatian orang di
sekeliling dan sentiasa ingin menjadi
ketua dalam melaksanakan sesuatu
perkara.


HARIMAU KUMBANG
Sikap misteri mu agak menggusarkan
orang
di sekeliling mu. Walau bagaimanapun
kamu tetap memiliki ramai teman. Emosi
mu yang sering berubah-ubah menjadikan
individu di sekeliling mu sentiasa
berhati-hati ketika bersama dengan mu.
Selain itu, kamu juga sering dikaitkan
dengan pelbagai gosip. Berdasarkan
keperibadian yang kamu miliki, ternyata
kamu sesuai memikul tanggungjawab
sebagai seorang ketua.


TIKUS
'Diam-diam ubi berisi' itulah gambaran
terdekat mengenai keperibadian mu. Kamu
dikenali sebagai cekap dalam
melaksanakan sesuatu tugasan yang
diberikan. Sikap terlalu pemalu yang
ada
dalam diri mu itu harus dikurangkan.
Selain itu, sikap kamu yang kelakar dan
comel sentiasa menarik perhatian
individu di sekeliling mu. Walaupun
kamu
tidak tergolong dalam kelompok kumpulan
popular, dirimu tetap dikenali ramai.


SINGA
Kamu memang dilahirkan sebagai
pemimpin.
Indivdiu di sekeliling mu sentiasa
berasa selamat bila berdampingan dengan
mu. Kamu juga memiliki ramai teman dan
berpewatakan menarik. Sikap peramah dan
mesra yang sememangnya wujud secara
semula jadi dalam diri mu telah menarik
ramai orang untuk bersahabat dengan mu,
maka tidak hairanlah sekiranya kamu
memiliki teman baru saban hari.


PENYU
Sikap lemah lembut dan baik hati memang
ada dalam diri kamu. Namun, ada
sesetengah pihak agak kurang senang
hati
dengan sikap mu kerana kamu sering
menilai kehendak dan keinginan orang
lain hanya berdasarkan persepsi
pemikiran diri kamu sendiri. Walau
bagaimanapun kamu adalah seorang teman
yang dan tidak bersikap seperti 'talam
dua muka'.


MERPATI
Kamu terlalu mudah untuk jatuh cinta.
Kamu juga tergolong dalam kategori
individu yang sentiasa bersikap tenang.
Sememangnya kamu bukannya dari kalangan
individu yang terlalu pemalu, namun
kamu
lebih gemar bersikap menyendiri dalam
kehidupan harian mu.