Wednesday, March 28, 2007

Bintang yang indah bagiku




malam itu...

aku melihat bintang yang indah....

sangat indah sehingga jatuh ke hati ku....

aku tatapnya sepanjang malam....

hingga mataku tertutup sendiri...

bila siang datang....

aku merindui bintang...

tapi rindu yang indah...

kerna ku tahu ia bakal kembali...

malam esok...

aku menanti bintang...

nyata bintang hilang...

hujan menutupi wajah sinar bintang....

hujan membasahi jiwaku...

sepanjang malam...

masih aku nantikan bintang...

walau bintang tiada...

yakin hatiku...

kalau bintang di sini malam ini...

pasti akan sampai sinarnya terhadapku....

bintangku.....

temani aku sepanjang hayatku....

sinari aku dengan cahayamu....

mencari-cari.. dalam cahaya bintang.. lalu aku bangun semula.. sungguh indah.. kalau la ianya bukan sekadar mimpi malam.. aku pastikan bahagia.. alhamdullilah


nfz dnl

No comments: