Tuesday, June 12, 2007

Komik Mesti Beli...






huhu... Nafisz baru je beli komik Cinta-cintun drp karya KAORU & titlenya KAORU's CAKE HOUSE... actaully Nafisz ni mmg kipas susah mati KAORU.. drp form 4 kalo x silap la dah minat dgn komik dia.. 1st time baca komik dia dr magazine GEMPAK... ahahah, korang mesti gelak kan??
dulu mmg every month Nafisz mesti magazine GEMPAK... mana tak nye, dulu kan budak2 kan.. so, selalu la beli magazine mcm tu.. harga komik KAORU ni just RM6.50 je & ada 130++muka surat.
korang bleh dapat ka mana2 kedai buku.. kalo nak senang, beli je kat KINOKUNIYA KLCC, ada melambak komik yg beshhh kat situ...
so.. dapatkan semua komik KAORU.. semua komik KAORU ni pasal cintan-cintun je... apahal kalo korang nak tahu lebih lanjut.. masuk web ni ; www.gempakstarz.com

3 comments:

mimie said...

hmm...
mmg susah la nak dpt komik kaoru ni...
slalu mimie dpt kalau abg mimie beli kat kl jek..
citer2 kaoru sume best..
cinta kartun kan..

andrew said...

usaha rental buku "jempol" hendak dioper, buku (komik, novel, cersil) sudah 8000 buku, member sdh 600 orang
usaha sudah berjalan 3 tahun, lokasi strategis dekat pasar serta 5 sekolah dan 3 perumahan yang padat penduduk
hendak dioper karna pindah pekerjaan ke surabaya...

minimal penawaran 20jt
termasuk rak dan poster

hubungi : andrew 085697529600
cimone tangerang

Dalia said...

my fav book <3 best gile komik2 kaoru, i like it too