Friday, November 30, 2007

True Fitness Registration

Hari tu, aku pergi mendaftarkan diri kat True Fitness (Pavillion) dgn abg aku - Hanif!!!
ermm.. ntah la knp aku nak join gym tetiberkss... maybe ada org nak sponser aku kot.. ahahah!! (gelak setan)
so far.. kitorg dah menghabiskan fulus yg agak banyak..!!! sampai kering duit bulan Dec nie.. kui3.. kesian tak aku??!! ahahhaa...
so, apa lagi korang.. join la beramai2.. menghabiskan duit mak bapak korang yg melambak2 tu.. tgk mcm aku.. anak yg jahat.. asyik menyusahkan mak bapak je.. ekekkee..
lagipun, aku nak mengFITkan badan aku yg kering mcm lidi ni... ahhaha...
ada beberapa makhluk ciptaan Tuhan yg mencabar aku supaya badan aku FIT!!!
JANGAN MELELEH sudahhhhh.. ehehe







jadual True Fitness

4 comments:

MimiE Aiza said...

x de sape akan meleleh la...

meor shariman said...

Ait,

saw u and ur bro kat Pavilion this morning (Sunday). Wanted to tegur u, but I was in discussion with Norman KRU and Latif Mohaideen.

Neway, do call me, Meor shariman 012 2861271 or mail at meor_shariman@yahoo.com

sure feel like u have great potential in showbiz...

cheers

Mizie said...

Huhuhuhu....please tone up ur body....abt meleleh..i dun thnik so lah..huhuhu jahat kan ur bro ni...

Siao麻雀 said...

pass by..
found ur blog at google=]