Tuesday, January 22, 2008

aku & dia... !!

hurm... aku kesunyian...
entah kenapa aku merasakan begitu..
mungkin kerna aku rasa jauh dengan dia..
jauh dari segi hati..
aku rasakan dia sungguh jauh..
jauh entah ke mana..
aku hanya menitiskan air mata apabila aku sunyi..
hanya Tuhan sahaja yang tahu perasaan aku..
aku tahu aku ni lemah & jiwa sensitif..
dan aku juga hanya manusia biasa..
aku hanya berdoa yang dia akan kembali..
kembali seperti dulu..
semasa awal pekenalan aku & dia..
amin..








2 comments:

-E y r A- said...

. hurm... aku kesunyian...
entah kenapa aku merasakan begitu..
mungkin kerna aku rasa jauh dengan dia..
jauh dari segi hati..
aku rasakan dia sungguh jauh..
jauh entah ke mana..
aku hanya menitiskan air mata apabila aku sunyi..
hanya Tuhan sahaja yang tahu perasaan aku..
aku tahu aku ni lemah & jiwa sensitif..
dan aku juga hanya manusia biasa..
aku hanya berdoa yang dia akan kembali..
kembali seperti dulu..
semasa awal pekenalan aku & dia..
amin..

Anonymous said...

Very oily skin.do something about it