Saturday, March 29, 2008

sunburn menyakitkan kulit aku..



arghh.. tidak!! korang tgk la kulit aku yg semakin gelap gelita mcm punggung kuali dah!! espeally bagian tangan, leher & muka... aku dah pakai sunblock tak hengat banyak, tapi ttp terbakar & gelap..
tak tahu nak pakai produk apa lagi utk kulit aku ni.. korang ada suggestion tak??!! tolong laaa..
so, lepas ni kalo trjmpa aku kat mana2.. JANGAN tanya kenapa aku dah gelap ok...

5 comments:

Megat Eusofe said...

aiyooo
u should know aight
if dah berjemur kat seaside tgh2 hari buta,mmg la tan kulit

ikut my tips
if pergi laut
make sure u pergi awal pagi
around 7am
if dah pukul 11 pagi
( sila silah balik..or cari tempat teduh)

jangan pergi laut around 12-4pm
tu time matahati tgh terik
but if nak merasa kulit tu gelap kusam
try la
laalalalalalaa

Anonymous said...

haha
yeah true2..
but somehow abit tanned is fine la..
not bad what..lol xD

Nafisz Daniel said...

thanx En Megat!! ahaha...

-n E y r A- said...

gelap?? hihi....still cute ape??

Adam Sinclair said...

comel pe.. heheheh