Sunday, May 25, 2008

24 May 2008 **

hari ni aku ddk saja di rumah, mengangkang atas katil sepanjang hari sambil online.. (teruk kan aku ni?!?) breakfast pown makan nasi lemak jee...
hari ni aku chatting dgn kwn aku yg keje kat UK, nama dia Tommy!! ahaha, dia sgt sengal tahap loba-loba.. ahaah... dia balik Msia August ni!! & aku nak mintak maaf kalo aku buat dia marah atau sakit hati!
petang plak aku amek Hanif kat office.. dia ada kursus kat Prudential.. punya la jam nak mamposszz, terperangkap 1jam dowh... nasib baik la aku dgr Xfresh.fm.. yeahh!!
Kak Noor call aku suruh aku buat ucapan.. ahaha, Kak Noor mmg selalu buat aku ketawa... ahaha.. thanks Kak Noor coz make my dah so happy!!! apapun aku tetap promote si Stacy kat dlm xfresh.. ahaksz...
ALAMAK.. TERLEBIH SUDAHHH!!

malam plak aku ddk umah je sambil tgk AF.. tapi ntah la nape hari ni aku x de mood!!
nak kata period, aku lelaki dowh!! ahaha
aku tak byk bercakap hari ni byk diamkan diri.. ntah la nape!? =(
anyway, tahniah to Stacy coz jadi juara kat AF!! syabas


No comments: