Thursday, June 05, 2008

minyak naik lagi & lagi ??!!!

aiyOOoOoo, minyak naik lagi... S**L betul !! tak faham la dgn kerajaan skrg ni... lepas satu2 barang nak naik harga, tapi gaji pekerja tetap maintain mcm tu jee...
ermm, dah la nak isi minyak mlm tadi punya la berderet panjang keter.. ish ish ish.. 1jam gak menunggu turn nak isi minyak.. aiyOoo.. mati la camni...

4 comments:

ZAKWAN said...

hm...
tawu xpew....

Nad Eusoff said...

tul ar napis...
malam tadi i syek dgr bunyi hon aje kat kawasan umah i ni..
sume tumpang sekaki isi minyak..
susah ow camni..

camne owg yg bawu nk bli kete?
sian depa..
u musti isi full tank kan tadi?
hehe..
memang pack gile la kat wgsa maju tadik.

Nafisz Daniel said...

mmg isi full tank pown..
ahaksz...
matilahhhhh, lepas ni kena brjimat kalo nak kuar!!
naik scooter sudah gi mana2 kan..?!

Zulkamal - Ruhul Jadid said...

betul tu
ak stj..punyer la berderet kat kl..wah..teruknyer..gaji x naik pun..gula..garam..sume nk naik..hadiah pak lah tahun ni...ha