Wednesday, June 18, 2008

My new laptop skin...


ahhaha, aku baru beli skin utk laptop aku... ahhaa, colour oren-merah lagi tu...
ahaha, cantik kan??!! ahah, murah je rm19.90 je.. kat mana?? biarlah rahsia..
ehehe... hari2 aku sepanjang cuti sem ni cuma tgk TV, makan, tido, ONLINE... tu je keje aku..
nak keluar tak de fulus, minyak kan naik... so kena berjimat cermat amalan mulia, ahaksz...
si Ickriz dgn Chapek ajak aku lepak dgn diorg hari ni kat Kota Damansara.. haiyOo malas la..
dah la hujan & jauh plak tu!! better aku tido kat umah masa hujan2 ni.. ehehhe, next time la kuar dgn korang eyh?!?!

12 comments:

truanta said...

ok gak kalo hujan stuck kat umah...kalo stuck kat office? nak tido kaper......huhuhuhu..

Nafisz Daniel said...

stuck kat office??!!
gi la sapu office tu ke, kemas apa yg patut, tolong makcik cleaner..

truanta said...

hahahaha.....xder maknanya ak nak wat free service..hahahah!!

Totin Tralala said...

latop bukak mp3
tv bukak mtv
agagagagaa...

Nafisz Daniel said...

Totin ;

laptop - itu bukan MP3 la.. tapi Avast antivirus la...

tv - bukan MTV tapi chn E!

ahaha

Totin Tralala said...

hahahaha salah semua
mandai2 je i
agagaga

oren sunquick said...

skin baru ke laptop baru ni...nampak macam sama je dua2 sekali kan?...huhuhu, time ujan dah tentu tito tu lagi best...kan? sejuk, aman dan damai kan? so...jom tido !!! HUHUHU

oren sunquick said...

TIDO BAWAH MEJA...HUHUHU

oren sunquick said...

nape awak ni tomel thangat ha?

oren sunquick said...

hai nafis2...k r...take care ea...thomel thangat...

dikenaLi seBagaI oreN ... said...

baru aku sedar bila kali ke2 tengok pic tu bebetul...danny gnakan avast antivirus !!! OH MY GOD~ nape x install norton antivirus je? avast ni x efficient la...msn.tracker dengan avast member baik...nanti dia biar je msn.tracker membiak-biak dalam laptop ko...dah tu ape lagi...'hang' la kan, pastu nanti, bermulalah proses pemasangan window baru...norton ni fis, walaupun berat skit tp aku percaya ram laptop ko bukan 128 kan? processor plak dah pakai quad core...ha ko, amik ko...sumbat je norton antivirus, baru padan dengan spyware2 yang 'menyedut' tu...huhuhu...anti virus yg aku cadangkan norton antivirus 2007, crack die tau kan nak cari kat ner?

dikenaLi seBagaI oreN ... said...

ha tu siap pakai stardock tu...mesti laju tahap gaban laptop ko ni kan?