Sunday, July 27, 2008

Hangout at OU...

today aku kebosanan tahap gaban sampai tgh hari.. tapi nasib la ada kwn aku yg keje kat Macau iaitu Syed Kimi sudi chatting dgn aku coz dia agak kebosanan kat Macau..
pastu aku dapat call dari Azmir Arif, dia nak dtg umah aku.. nak lunch sama2 katanyaa... ahaha, tak sangka ada gak org sudi nak lunch dgn aku.. Azmir dah le rempit dari Kmpg Baru ke Cheras, rasanya tak sampai 15min dah sampai..
aku dgn Azmir gi makan, pastu kitorh balik la umah... lepak2 sambil Azmir online check Myspace dia & email.. yang aku plak pikir macam2... adOooi...
dalam 3pm hanif tetiba balik ajak aku emankan dia gi Outlet Big Apple, mula2 mmg la keberatan.. tapi apa nak buat, aku ikut je la drp ddk kat umah kan.. yang sedihnya si Azmir kena balik.. coz dia nak jmpa bapak dia dtg KL dr Penang... malam plak dia kena gi Istana Budaya coz ada program Laman Santai.. kalo dia join skali kan best ikut aku gi outlet Big Apple, ada gak kawan kann..
aku tak shopping apa2 pun.. tapi nasib la ada gak kwn yg teman aku jalan2 kat OU.. iaitu ex aku - Dinie Q. (couple masa zaman2 sekolah) anyway thanx to Dinie coz teman saya jalan & makan k...

1 comment:

Dinie Q said...

Haha, nice. Bile nak hangout lg! :D