Saturday, July 05, 2008

The Verzus at Big Apple Mid Valley





beli donut dpt voucher for National Day!!

yang penting Big Apple lagi sedap dr Mcd

hari ni aku lepak dgn bdk2 Verzus kat Mid Valley... si Capek, Ickriz & Ady yg dtg tadi.. then, aku bawak kwn aku skali si Arif Bolos ahahha... yang penting mmg happening gilerxxx tahap dewa19 chill dgn diorg... im glad to be with u guys.. main bowling tak ingat, yang penting aku menang... snap pics dlm toilet gilerxx... wahh, terlebey sudah dowhhh!!

to Ickriz, terima la pemberian hadiah drp aku yang tak seberapa tu... Happy birthday to u & ur dreams come true..
to Capek, sorry aku rosakkan rambut ko yang mahal tu...
to Ady my lil'bro (kononya), ko mmg gempak & bleh jadi model!!! syabas korang semua!!!

Danang kalo datang mesti best kan...??!! Danang, jangan majuk k... kalo ada jodoh kita jmpa k..
btw Capek & Verzus lain.. amek la aku join Verzus gak... sentap la mcm ni...

nanti aku update pix yang best2 lagi k...

p/s ; yang penting ALL BLACK!!!

2 comments:

Nad Eusoff said...

wah...mens in black!
smart! smart! ^-^

ladylienda said...

ceh harus je anep kesygan gw turut serta? mana boleh kan tu acara bebudak bwh umo 20tahun jek haha tak achi ok :P well kalian semua tampak kacak gitu, semuga cepat membeso haha