Monday, September 15, 2008

1st day in Belicious!!


aku hari start hidup baru di Belicious Boutique.. agak kelakar la aku keje sini, ahaha.. tak pernah keje jual baju pompuan, sblm ni pown keje kat Topman jerk.. tapi hari ni adalah hari yg memenatkan coz aku kemas satu shop tu, dari store, office, kitchen.. abes semua aku sental.. ahaha.. tapi, tak puas lagi.. esok sambung lagi coz puasa, tak larat!!! agak best keje sini coz tenang je.. tapi agak gubra bila ada sorang abang ni masuk tadi.. ingatkan dia nak beli, tapi size tak muat!!
untuk pengetahuan korang, aku snap pix ni sendiri guna self timer.. ahahah.. sedey kan, tak de sapa nak snap pix aku!!

4 comments:

Baby Tiger said...

dik..muka dah lain laa...

honeydontspeak said...

heheh..so nie la tmpt u mengelap all day long..cian u!and there goes your red tee,nape u tak amek pic red scooter u?red ****r u?amek pic time pagi2 tunggu bos u tue?klakar ow pagi2 u tunggu bos u, wat la cite pasal u nmpk ade satu minah tue..ckp on the phone pakai helmet!hahahha..i tak ley lupe la!u memang funny!ouh ya!u tak cite pon kat i, boutique u pon red colour!am so happy that u happy keje kat situ!i hate u cuz dpt jmp AWAL slalu!bwuek!

Nad Eusoff said...

huhu..
interesting..
so u knoe how letey org yg berkije..
ehek..
nnt u kuyus ar agi ek

Ezai said...

Ambil gambar sendiri terus muka jadi lain hahaha... Kerja lah elok2, zaman sekarang ekonomi tengah meleset