Saturday, September 06, 2008

i miss u guys =(

Faliq, Nafz, Capek, Ady
woi korang bertiga, aku windu dah lama x lepak dgn korang... dah le menyepikan diri si Capek tu, tahu la ko HOT stuff, banyak bini!!! ahahaha.. si Faliq dgn si Ady ada gak YM dgn aku... mana ko menghilang haaaaaa?!??!!
Ady plak dah masuk MMC, adikku belajar rajin2 yaaa.. jangan mau cari awek jeee.. nway, im proud u ada Sony Alpha.. ahaksz, nanti bleh snap pix i..
Faliq plak hari tu keje part time Toys"R"Us.. then, aku ada gak kuar dgn dia & GF dia (Banana) kat OU.. teman laki bini shopping.. ahaksz...
hopefully korang happy selalu eyk bersama insan tersayang.. kalo kuar ke apa, ajak la aku dowh!!! nanti Raya aku serbu rumah sekor2, ahahahaha!!

8 comments:

FaDZiL NoOR said...

jagan serbu nafisz, tapi ATTACK!!!! bw bala2 tentera sekali... bio (loghat pearak) @ biar licin semua makanan kt umah depa tuhh... bolehh???
ngeh ngeh ngeh...

Fharina said...

kenapa la korg sume ni tinggi2?
haish.
jeles i!
i ngn kwn u tu pendek je.
haha.

ady said...

hey abg nafisz! i miss u too kot abg ;)

Nafisz Daniel said...

Fadzil Noor - tahu x pe, ahaksz

Fharina - ala, setiap manusia ada kelebihan & kekurangan kan..

Ady - bila nak berbuka sama2??!?! ada jmpa my ex kat MMC?

Nad Eusoff said...

betul cakap Fharina..
sume tinggi..
nih sume makan calci-yum nih...

mira//naba said...

bro!
ade ex kat mmc ke?
wahhaa..meh2 cite same sye..
ady tu dak bnyk assgnmnt...

-N e Y r A- said...

nice pic!

Elana said...

This is great info to know.