Tuesday, September 23, 2008

number plat yg ku cari!!


tadi pagi masa nak gi keje lalu kat Jalan Kuching, ada van ni number plat dia sgt hebat.. terbeliak mata aku, selama aku hidup 20tahun, 1st time terjumpa number plat ni,ahahah!!! aku suka sgt...
tapi kalo NAF15 lagi gempak.. ahahaha.. insyaAllah keter aku nanti, aku nak number plat tu.. cuma van tu NAF151... (buang saje number satu yg terakhir tu kan..) sangat hebat kan?!?!?! ahaksz.....

3 comments:

mira//naba said...

ape lagi bro!
mari kite mencungkil nom plat itu..
hehe;p

la0p said...

haha gempak..kalo da de kete nanti..bawak rauf skali tawu??
round'2 satu malaysia..haha pe susah..mintak je pakcik van tu bagi no plat tu kat nafis..haha
kan senang..amek je no plat tu..tamo van..buwok..haha

Nad Eusoff said...

ribu riban gak ler plat tuh nanti kan napiz?